Welkom bij de NPC pagina van Quest 6.

We zouden het fijn vinden als je hier aan zou willen geven hoe nuttig je de informatie op deze pagina vind en hieronder kan je eventuele feedback, vragen en opmerkingen posten.

 

0 stemmen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.

Reactie plaatsen

Op deze pagina vind je alle informatie die je als monster nog nodig hebt naast de algemene info. Mocht je nog iets missen, plaats dan een opmerking of mail even, dan voegen we het nog toe. 

Plotboek

Het plot
Het plotboek is op dit moment nog niet af, zodra dit zover is krijg je hier per mail een melding over en zal hier een linkje verschijnen.

Deze Quest vindt plaats op de Great Valley van Zout water. De spelers (en dpc's) hebben een (extended) uitnodiging gehad om bij de clan van een dankbare Zout water elementair het Nika-Mert feest te vieren, het einde van de Schaduwfase en de start van het nieuwe jaar.

Rollenverdeling
Voor de rollenverdeling mag je binnenkort een formulier invullen met je voorkeuren. Let op, dit is geen garantie dat je die rol krijgt, maar we proberen er zoveel mogelijk rekening mee te houden. In het plotboek zal ook een hoofdstuk staan met uitgebreidere informatie per rol.

Charactersheets
Hier vinden jullie de link naar de map met de NPC/DPC charactersheets, op dit moment staat daar nog niet veel in, dat word in de aanloop naar Q4 gevuld. Kijk er naar op het moment dat de rollenverdeling bekend is, zodat je een beetje een extra idee van wat je personage kan. Vul eventueel nog skills in als je niet tussen de 26 en de 30 zit. Als je er nu al boven zit, hebben wij dat al gedaan en hoef je niets meer in te vullen. 

Kostuums

Het is de bedoeling dat jullie je eigen kostuums regelen, aangezien wij geen monster stash hebben. Kijk daarvoor welke rollen je hebt, welk element het is en lees die informatie door, aan de hand daarvan kan je het kostuum maken of samenstellen.
 
Mocht het echt niet lukken, neem dan even contact met ons op dan proberen we het te regelen. Denk eraan dat je voor specifieke dingen in de Wakikasa Facebook groep een oproepje kan posten. 

Extra props

Natuurlijk zou het ook heel fijn zijn als je extra kleding, wapens en/of pantser (metaal en leer) kan meenemen. Van die twee laatsten hebben wijzelf bijna niets.

Meenemen

- Basis onderkleding Zout water (paars, groen en/of blauw)
- Basis onderkleding Voltage (zwart en/of geel)
- Specifieke kostuums voor je rollen

- Wapens
- Pantsers
- IC bord, bestek en beker
- Slaapzak, luchtbed, kussen


Spellocatie

Dit is de sfeer die we willen neerzetten in het kamp van de Zout water clan.

Zout water kamp neerzetten
De clan waar we spelen is van Zout water en bijna alle npc personages zullen dit element hebben. Hierom is het belangrijk dat we  de sfeer, cultuur en stijl van Zout Water heel sterk neerzetten. Zowel in aankleding van de locaties en de personages, als het uitspelen van de karikaturen. Neem daarom allemaal zoveel mogelijk kleding mee dat bij Zout water past en eventueel andere dingen om de locatie mee aan te kleden zoals grote pauwenveren, opvallende kleden en kussens, schalen, alles is welkom, stuur bij twijfel gewoon een berichtje, eventueel met een foto.

Het thuis-element

Zout water (wachtwoord = Miekel)

Motto: Hoe groter, hoe beter – Mer’noremser, kwelser

Omschrijving element
Pompeus, opvallend en groots, dat is dit element ten top. Ze vallen graag op en houden van een goede show. Ze hebben geen vijanden, ze kennen niemand buiten hun eigen geweldigheid. Behalve voor de handel, want niet alles is in eigen land te verbouwen. Hun kleuren zijn paars/blauw/groen en veel voorkomende grondstoffen en voorwerpen zijn natuurlijk schelpen, zeewier, vissen, schubben, maar ook bont, opvallende kledij en sieraden, zilver, pauwen, parels en kant.

Belangrijke IC (Zout water) info op een rijtje

- Koning Randall de derde, is al oud, wordt binnenkort waarschijnlijk opgevolgd door zijn zoon Randall de vierde.
- Windy Waters Association, eigenaar van een uitgebreid krantensysteem in Zout water en Kruid. De lokale krant is de Waterhaven Witness.
- De gesproken taal is Kieksa (engels), alhoewel veel winkeliers en handelaren ook wel Waaksa (nederlands) kunnen.
- Reisafstanden naar buurdorpen en steden: Splittown 20 dagen boot/karavaan, First Watertower 30 dagen karavaan/ 15 dagen boot, Salt City 20 dagen karavaan. 

Het element waar we spelen.

Een kleine impressie van de mode in Zout water, uitgebreider moodboard  is te vinden op de webpagina van Zout water.

Een plattegrond van de omgeving van Waterhaven.

Elemententest

Voor een aantal rollen moet er een elemententest worden gedaan, welke dat zijn maken we bekend zodra we het weten.

Overige elementen

Naast Zout water kunnen er nog mensen van andere elementen langskomen, maar degene die deze rollen krijgen zullen van ons horen wat ze daarvoor nodig hebben.

Interactie